Mindenről egy helyen

Mindenről amit ide írhatónak tartok....

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

IndaFotó képek

Utolsó kommentek

Linkblog

Furcsa nap

2008.09.02. 17:39 | CaptainStar | Szólj hozzá!

Jól kezdődött a reggelem. Fater keltett :D De még visszaaludtam kicsit s nagynehezen fél 10-kor kivetett az ágy. Megcsináltam a reggelei kötelező dolgokat s a szokásosnál 10percel elöbb indultam itthonról. Gondoltam nem sietek, szépen komótosan lesétálok az állomásra. Ám itt jön az a furcsa dolog. Épp este lefekvéskor arra gondoltam, hogy dejó lenne valahogy összefutni Vele. Hát reggel a 10 percel elöbbi indulásnak köszönhetően találkoztunk. Ahogy a kanyarból kijőve megláttam nem akartam hinni a szememnek. Ott volt és felém jött. Kalapálni kezdett a szivem. Váltottunk egy-két szót s folytattunk utunkat. Nem mertem visszanézni, de mire bátorságot vettem magamon eltünt a másik utcába.
Hát igen a reggelem jól kezdődött ám ezután jött a fekete része. MÁV. Mit is írhatnék róla. Senkit nem lepne meg az, hogy késett a vonat. Ez már megszokássá vált. Befele még ok nah de mikor végeztem minden dolgommal Pesten azt nem vártam, hogy jó időbe (se hó se fagy) kimarad pont az a járat amelyikkel én mennék haza. Átszálltunk egy késöbbi vonatra amin végig ömlött rólam a víz mert tele volt és ráadásul pont arra az oldalra kelett ülnöm ahova betűzött az a rohadt nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://unalmasnapjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr91645222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása